Skärpning..

Varit å tränat nu en sväng. Fast det blev en kort sväng.
Har tappat orken, lusten, motivationen, glädjen ... Allt!!
Nu får jag ju för helvete skärpa till mig. Kan ju inte gå runt så här hela jäkla tiden.
Skärpning!!!
Plus att jag måste skärpa till mig inom en massa annat. Om jag inte vill att det ska bli värre vill säga.. För jag vet ju att det bara bli svårare att ta sig tillbaka....

Okej, kommer kanske inte att få träffa bror nåt nu. Han kommer kanske inte förens på söndag, och då jobbar ju jag. Så jäkla typskt. Alltså kommer inte pappsen eller mammsen in heller.. hmm, jaja. Huvudsaken är väl att jag får komma bort från detta boende för nån dag.

Ska försöka att hitta på nåt kul med barna oxå den här gången. Känns som att jag varit jordens tråkigaste och sämstigaste moster nu ett tag. Det vill jag inte! Fårse vad som händer å skerr..

Hmm, frågan är om jag ska käka lunch, som blir typ havregrynsgröt, nu eller vänta en stund och äta mer som middag innan jag åker på worket.. Hmm djupa problem verkligen... :P

I morgon är det skottdagen. Vilket menas med att det är tjejernas dag för att fria om dom vill.. Eller nåt sånt var det iaf..

Ja så girls. Bring it! :D

Jäjä. See you later..
puss



Tack mamma och pappa för att ni finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback