Klump i magen..

Man har en stor klump i magen hela tiden som bara gör att man vill spy.
Man har nära till tårarna hela tiden, man måste nya till sig själv för att tänka på nåt annat.
Låter det här som att man trivs på sitt jobb. Nej!

Ännu en stressig dag idag.
Café olympia sen marknadsfakta..
Plus att jag skjutsat folk nu på morgonen. Man håller verkligen på nonstop.
Fy fan vad jag är less på att göra saker för andra. Kliva upp för att skjutsa andra nånstans, plus att dom oftast är sena vilket gör att jag måste stressa.
Josefine, hur ska vi klara detta i minst 1 månad till??

Vet att jag klagar hela tiden. Men alla mina tankar är så extremt negativa nu för tiden. Man har lixom aldrig nåt som man är glad över eller känner att nu mår man bra..

Har inget heller att se framemot. Nåt som sporrar mig från dag till dag.


Men måste ju sätta oss ner med våra chefer och tala om vad som är fel.
Men att inte dom vill ta reda på det tycker jag e lite mysko. Varför vill dom inte veta varför så många säger upp sig och inte mår bra??  Det känns ju seriöst..

Aldrig mer manpower.

Nu ska jag leta jobb på arbetsförmedlingen..

hejsvejs.!


Jag saknar min familj så grymt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback