home sweet home..

Då är man hemma in big Strömsund... Känns ganska nice..
Vi slutade i en halv bra tid ändå. Men vi stressade som nå tokar.. Iaf jag.. bäddade sängar som en oljadblixt. Hela den här dagen har varit stressig, i mårse skjutsade jag ju mina kära rumisar dit dom skulle, det som är synd 'är ju att dom har nada framförhållning vilket då gör att det blir stressigt..

Hann inte käka frukost, knappt slänga in alla saker i bilen..
Sen förvirring med vart jag skulle städa, plus att typ inga att farit därifrån, likamed försening..
jaja men det blev som det blev iaf.. och det gick bra:D

Tyckte att resan hem var ganska skojsig faktiskt.. Jag å josse lyckas alltid roa oss med allsång, skratt, tårar, tjejsnack, skvaller, å lite fikapaus här ådär..jaa massa roligt med andra ord.. :D

Jaa man får ju se nu då vad som händer i helgen... Hmm, tror inte att det blir sååå jäkla mycket rafflande saker..
Men man ska aldrig säga aldrig :P


Jag å Josse var med på mittnytt härom dagen:D
coolers. fast vi missade det såklart.. crap!
Nää men see you later peeps..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback