Förvirringen fortsätter..

Today trodde ju jag å josefine att vi skulle få arbete tillsammans. Städa lägenhetshotell, men hello hur kunde vi tro nåt sånt.. Såklart hamnade vi i två heelt olika grupper.. Åt två heeelt olika håll..

Jag fick prata engelska mest hela dagen oxå.. Gansak coolt iofs..
Att städa gicj ju ganska bra ändå. Han visade hur å bla bla sen var det bara att tuta å köra..The first flat, var det norrmän som hade bott i.. och dom e väl som dom är. Hade käkat ägg i sängen så det var skal öööverallt, plus att dom hade slängt gulan på väggen, av någon anledning.. I den andra hade dom käkat kanelbullar och chips vilket var oxå ööverallt.. men men det kan ju vara myyycket värre..

Meningen var ju att jag skulle städa värmestugor oxå ikväll, men Håkan fixade det själv. Tycker synd om han men det var väl nice for me...städade ju samma runda igår ungefär och det tog 8,5 timme.. hmm, att börja med det 6 på kvällen,, not fun!!


Ähh jag återkommer later med mer skojsiig info..

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback