first day in Åre..

Okej, first day i Åre.. har nyss varit på möte om Manpower å mitt schema m.m...
Så hur känner jag nu då??
Jag vet inte riktigt än.. Har en svag magont som av nåt.. schemat känns liiite strange.. jobbar mest eftermiddagar.. är lite surt eftersom Josse kommer hem då.. plus att jag inte riktigt fattar mig på detta än.. fylla i timmarna, milersättning, mm.
För det här med mitt chaffis yrke är ju lite på prov, eller vad man ska säga..
Känns som att jag kommer förlora på det, bensin är dyrt.
Men vi skulle kolla hur det gick nu i början å funkar det inte får vi komma på en lösning..
 Sen ja, dyker det alltid upp massa frågor efteråt..

Känns inte som att jag kommer kunna åka hem så mycket heller direkt..
fast det är väl det som är meningen med allt detta, att komma bort hemifrån..
Men som den familjekäraperson jag faktiskt är så saknar jag dom redan, haha..

Mm, det känns nog lite tungt.. Men det är vara för att jag inte fått ordning på allt än. I mitt huvud är det som vanligt kaos..

Jäjä, men ska ta å göra mig i ordning för the first job..
suck, hoppas det går bra..

see you later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback