detta går inte längre..

Nu blev det bara för mycket. Det rann bara över. Gick inte att hålla inne tårarna längre.
För nu säger dom att ena person inte kan hjälpa till å städa.

Mitt arbetspass idag kommer alltså attt börja cirka 16 idag på värmestugorna och sluta kl 06 i morgon på Tott hotell.. Ledsen men är bar amer än människa, kan jag inte jobba huur länge som helst.
Och att dom bara kan köra över en totalt, gjorde att det bara ja rann över.
Blir så jävulst jävla less på dom här människorna..
Manpower är inte min grej.

Vet inte vad jag ska ta mig till.
Hur det ska fungera ikväll. Med alla stugor som egentligen är ett 10 timmars pass..
Men vi borde ju hinna eftersom vi är två säger dom.. men hello. hur smart är dom..
Sen har jag fått några nycklar, nej. Knappt att jag fått koderna till alla larm, för det kom dom inte ihåg själv.
Men dom anstränger sig inget alls själv.
Fy fan vad jag inte pallar detta nu..

Vill bara lägga mig ner å gråta.
Är så det kommer bli oxå..

Fy fan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback