Dagen..

Dagen har väl varit ja som den är för en småbarnsmamma.
Elina har varit grinig heeela dagen. Blir helt galen i huvet av sånt.. Hur står föräldrar ut alltså???!!!

Det ända jag längtar till är middagen. En lagad god lagad middag. I Åre blir det inte så jättte mycket av den varan.
Sen har vi ju jordens sämstigaste kök oxå. uscha!!

Pappa ringde idag å hade det mys.
Kask å fiskning.. haha.. Sen var han tvungen att fara hem till mamma å ta hand om henne..

Åhh min lilla pappa.. haha ja jag vet att jag ät tönt.. Men jag saknar han mest..

Undra hur min sambo har det då..
Förmodligen supermys.. :D


Hmm, ja kvällen då. Vad kommer den att bringa med sig.?
Förmodligen inget mega givande..

Ska handla nu..

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback