borta med vinden..

Ha en låång sovmorgon existerar inte i min värl längre..Förut kunde jag lätt sova till 11 men nejje inte nu inte.
Vaknade nu vi halv 8, vilket är hyffsat länge ändå faktiskt, dö hungrig. Pappa blev så stolt över mig så han nästan hoppade av lycka, haha..

Skoja inte att det var skönt att sova i en stor säng.
Min lilla överslaf är som att sova i en fängelsehåla.
Och i josses säng slår man sig hela tiden. Man vänder på sig, pang med knät in i väggen.
120 sängar e ju bara bäst helt enkelt..


Varför irriterar man sig oftast mer på mammor än på pappor??



åhh herreguuud vad det kittlar i näsan..!!
blir galen..



Hade tydligen fått ett sms i natt.
Blev faktiskt inte alls glad.
Mer irriterad än glad..
För lixom va?? skojar du med mig..

 Nu passar det. Efter x antal dagar av tystnad och nu, nu går det bra.
För nu är det ju helg..
Och det är precis som vanligt, som att inget annat hade blivit sagts.
Bara samma gamla jokes, samma gamla repliker.
Va, skojar du med mig!!!!??
Hade förväntat mig nåt djupare, nån sanning, ett erkännande, vad fan som helst men inte bara samma gamla vanliga jäkla sms...

Ähh, orka!!



Nää nu ska jag gå å släng in en tvätt.
Det är nog det mest ansträngade jag kommer göra idag..

Ja men tjipptjillevippen då!!

// S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback