Av omtanke.. :P

Frågade min pappa om vi hade nån nässpray..
Vilket vi hade och han gick snällt å hämtade den till mig.
Men det visade sig vara spray mot hösnuva iställe. Vilket är ju helt fel..
Men det ville inte min pappa förstå han tyckte jag var extremt petig bara.. spela roll lixom..
haha ja spela roll om jag tar mot hösnuva eller mot täppt näsa.. hmm:P
Sån omtanke..

Jag ska nog ta å sussa nu. Eller försöka iaf..
Ska försöka hitta en sovställning som inte gör så jäkla ont efter 7 sek..

På lördag fyller mamma år.
Men har inte hittat nåt fint till mamma. Har inte hunnit kolla heller iofs plus att jag inte vet vad hon vill ha.
hmm, what to do, vad att köpa??
Sa att jag kunde baka tårta, men icke. Hon skulle göra den själv. Vadå, bara för att jag nyser från ingenstans så det sprutar.. Inte bara jag som är petig:P

God natt gott folk..

// S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback