....

Har en konstig ångestkänsla som bara lixom skjölt över mig...
Kan vara för att Josse ska åka hem. Och att jag jätte gärna skulle vilja fara till ö sund i helgen. Typ för en dag blir det väl bara.. För Benny kommer hem på lördag och pappsen ska hämta han på frösön. Och då får jag träffa både bror och pappa. Som jag saknar min pappa!!

Så jag ska försöka få börja jobba lite tidigare och sluta lite tidigare idag. Men det lär ju aldrig gå. Jävla manpower.

Marknadsfakta ikväll med. Ska nog inte göra nåt mer idag, skönt. Orkar inte jobba dubbelpass idag med..

Nää men nu ska jag ta å fylla i lite papper å grejsa..


Ha en bra dag gott folk!!


Kommentarer
Postat av: JB

Hej

Var med och svara på dagens fråga

http://vastertorp.blogg.se/1204183796_dagens_sexfrga.html

Tack för din medverkan

2008-02-28 @ 09:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback