Today it´s funking..

Idag verkar systemet funka. Damn it, haha nä då det är nog bra:P
Fast njee allt verkar inte vara riktigt som det ska ändå.. Ajja, det löser sig nog:D

Idag packade mamma med mig 3 mackor av hennes nybakta limpa.
En till mig, en till madde och en till emma:D

Men madde verkar vilja ha en massa christmastcandy oxå:P eller vad det nu är hon är ute efter haha men det blir nog snart...

I helgen ska jag vara barnvakt å vilka är såklart sjuk upp till ögonen. Joo barna, eller mest Elina som har fått ögoninflammation. Crapen!! Jag som så lätt får det.. Noot good. Sist såg det ut som att jag hade varae å slages. Eller njaa inte riktigt så att jag hade blåöga men snygg var jag inte.. Jag kallade faktiskt mig själv för Rocky Balboa.:P
Hmm, men det var nog rätt så länge sen nu. Typ 2 år sen, va nää .. Minns att jag å Josse var på fjällsjömarknaden iaf:P


Nää men hejsan svejsan..


Kommentarer
Postat av: Emma

..och mackorna var tokgoda!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback