Tomteverkstad...

Idag är det nån som haft kraschlandning i vårat datasystem.
Klockan 10:00 när vi lämnade vårat säte för lite fika var allt okej. Sen 15 minuter senare när vi kommer tillbaka är allt paj.
Haha, ehh jaha okej.. Ja men det kommer nog tillbaka om en stund. Så ja vi gör det vi kan bäst, prata.. haha jösses.
Men efter en timme hade det fortfarade inte hänt nåt. Då kommer ett popup på datan som säger att inget kommer bli fixat före kl 14..!! Men åhhh!!! Ja så då gjorde vi lite annat grejs som var väldigt givande. Som att stoppa i "viktiga" papper i kuverter. Och jag skar mig 15tusen gånger, typ... Ser ut som jag varit självdestruktiv på mina fingarar.. Aj aj!
Sen lekte jag madde å emma tomteverkstad. Emma öppnade ett brev, gav till mig, madde stoppade ett annat papper i det brevet och jag smackade igen. Haha sen så försökte vi vissla oxå, den där melodin som ska vara till men kan lova att de som satt breve försvann bara helt plötsligt.. Varken ton eller melodi var rätt.. Men skoj var det..:D
Även om dagen varit smått dryg så har den varit bra.
Skrattat i massor och ja förlängt mitt liv lite till :P
Thanks for that my friends!
 
Sen har jag inhandlat två julisar idag oxå.
Så nu är det bara 998 st kvar eller kanske inte så många men näästan.
Men ska försöka hitta dessa på lördag. När jag egentligen ska vara barnvakt men tar med mig ett barn så får mamma ha ett:D..
Men det går iaf sakta men säkert framåt...


När jag kom hem möttes jag av en ljuvlig doft.
Mamma har bakat amerikanska cookies och nån äppelkaka eller nåt sånt:D
Mumma!!

Ska ta tag i mig sjäv och göra julgodis i morgon.
Tror ja:P....


See you later!

//S

Kommentarer
Postat av: Madde

Men oj... hmmm... borde inte tomtenissarna från tomteverkstan få sig lite provsmak imorgon då? ;) puss på dig gumman. du är guld värd! LOve!

Postat av: Madde

Men oj... hmmm... borde inte tomtenissarna från tomteverkstan få sig lite provsmak imorgon då? ;) puss på dig gumman. du är guld värd! LOve!

2008-12-10 @ 23:00:07
URL: http://maddeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback