Paniken..

Igår hade jag å mamma myskväll..
Glögg och rimmande. Sen kollade vi på lite på tomten är far till alla barnen. Haha vilken jäkla film alltså.

-Skål buksvågrar!

Sen blev det även lite av Heartbreak hotel. Haha å den tokfilmen då.. Jag ser två personer framför mig som kommer likna dom ganska mycket när de blir äldre :P haha oh lordi.

Åhh alltså paniken blev värre igår natt. Jag skulle försöka somna men gick tamme tusan inte. Låg bara å tänkte på alla outfits man ska ha på alla utekvällar. All alkohol man måste inhandla. Åhh jösses å  allt som man ska packa med sig på nyår.

Ikväll ska iaf jag å Fredrik sätta oss ner och planera. Skriva ner på en lista. Och jag några frågetecken raka:P


Nää men nu är min lunch strax slut..

See you later folket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback