men vad i hela??

Kors i taket!!
Madde är här innan allla andra, haha..
Nu mobbas jag lite men jag blev så paff att jag nästan tappa andan haha..

Alltså jag skulle lätt kunna börja klockan 7 på morgonen för att sluta lite tidigare på eftermiddagen, vid halv 4 eller 4, vad det nu blir...
Man hinner som inget nu för tiden. Allt är en enda stress all the time.

Åhh igår pratade jag med Sofie och hon surrade om massa kläder å olika outfits som hon skulle på nyår å grejs.
Å jag fick megaballleap panik.. Jag har ju som ingen aning vad jag ska ha???!!! Uscha, får en klump i magen av allt detta. Åh jösses..


Kan någon påminna mig om att jag mååååste tvätta idag!!!!


Morsning korsning!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja så gjorde jag i fjol, men i år med bara blockchoklad. Hemma går dom åt som smör, eller så är det bara för Jimmy är en gottegris.

God Jul till dig med, hoppas du får en bra jul =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback