Helgen är här..

Dagen har gått hyffsat fort ändå, trots att man typ väntat på att helgen ska komma..
Det blev en extremt stressig lunch. Jag skulle ju bli fri min beruvlook idag just då på lunchen. Men som vanligt blir det ett enda kaos.
Men luggen är iaf fortfarande ett virrvarr.
Men ett nytt försök blir det på måndag 07:30.. Snabba ryck hopppas jag.
Iaf så var det stressigt och jag höll på krocka å ja allt hände väldigt snabbt. Men jag var iaf på andra sidan vägen med mötande bil.. Jag skrek kan jag lova.
Sen springa inpå jobbet och verkligen slänga i sig maten.. Har nog ätit så där fort. Rekord!

Sen börja ta samtal igen å ja hjärtat slog fortfarande 100 knyck. Stress är inte bra. För man glömmer typ allt. Å ja såklart får man en surtant oxå.. Dagen var gjord.


Ikväll har vi klätt tallen fin:)
Å pappsen är här :)


Sen blir det färgning av håret:)






Det är jobbigt så himla jobbigt.
Det slutar alltid i diskution och bråk.
Vi byggs upp och rasar samman hela tiden.
Hur mycket klarar en familj egentligen?
Frustrationen är hög..
För hög.



I morgon får jag träffa Fredrik en snabbis.
Jag längtar!


jäjä

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback