hej o hå...

Efter jobbet var det pang tjong till byn för att fixa det lilla sista som var kvar.
Och jag lyckades. Inte med bravur men men jag orkar inte springa på byn hit å dit för dessa julklappar. Så det fick bli det de blev helt enkelt..
Sen for jag hem å gjorde de där julgodisarna, rocky road.. Vet inte riktigt än hur det smakar. Men njaa är lite ja misstänksam..Blev ju halv mysko.. Men då vet man ju :P

Min plan om att fixa till min berguvslook ikväll gick i stöpet.
Så jag ser för tillfället lika knäpp ut. Damn it!
Nytt försök i morgon..


Ojojoj, jag skojar inte när jag säger att vi har en jultall.
Den är stor som ett hav alltså..
Mamma höll på att svimma tror ja.
Kommer behöva dubbeluppsättning av kulor, glitter å ljus.
haha ja herregud., Ja men tallen är iaf inne in the house:D
Julen börjar bli komplett.. :)

Nää men nu ska jag gå å kolla till mitt halväckligajulgodis:P

Sen blir det nagellagning..


puss hej!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ett tips med Rocky Road är att använda vanlig mörk blockchoklad och inte 70% choklad för då blir dom inte så hårda och mkt goare =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback