Fredag!!:D

Äntligen är helgen snart kommen..
Ska bli skönt. Ska soova, soova och åter sova..
Eller jag skulle vilja men det går ju inte bara sova. Heeela helgen försvinner ju till inget.

Kan inte säga att denna helg kommer bli särskilt spännande.
Kommern hända ungefär nada.. Men tror att det kommer passa mig ganska bra.

Pappa kommer även hem i helgen så ja, det blir nog bra. :D

Har ännu inte gjort listan över denna helg men det är ändå bara tråkstuf.
-städa lite.
-tvätta.
-måste verkligen sätta mig ner med julklapparna oxå. Blir nog kankse nån handlad på lördag ev. Me hope iaf:D

Det jag skulle vilja är att fara på gina tricot och cubus.. jag vill jag vill.. men njee tror itne det kommer hända detta år så får försöka hitta min nyårsblåsa någon annanstans.. Jag hoppas på det bästa iaf..


Nää men oj klockan snart 8.

Worket nu!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback