Feber...

Idag har jag verkligen inte ansträngt mig väldans mycket.
Kroppen har varit på lågenergi. Vaknade med migrän som övergick till feber. Men härdade ut på jobbet ändå..
Kändes så illa tvungen faktiskt. Men thats life..
Men det blir iaf inte träning for me ikväll.. Fan fan fan. Ångesten smyger sig på. Men försöker vifta bort alla dumma hjärnspöken jag har... Iaf så var ju hon aerobicledaren oxå sjuk, för tredje veckan, fy bubblan.
Har bara hunnit med ett pass änsålänge, men det var skojs. Och jäkligt bra. Svettig och flåsig blir man..

Var boxning igår å där svettas man verkligen.
Det är super skoj!
Fightas tills man krekes..

Alltså det är pinsamt värre att köra med pappsens bil.
Pruttelibanghoppskrutt bilen..
Att ta sig ut från parkeringen på jobbet is not fun. Speciellt när ratten inte svänger så fort som jag skulle vilja att den gjorde. Jäkla fisbil..




I år är det min uppgift att fixa tallen.
haha jag antar utmaningen.
Fast jag vet nog hur jag ska lösa detta utan att jag behöver villa bort mig i skogen..
Mohahaha



Ska börja med lite mer julbak oxå.
Har hitta recept på enkelt julgodis oxå som jag ska testa.
Hoppas på succé..

Nää men ska nog ta å planera lite mer inför julisarna..
Ska förhoppningsvis inhandla några i morgon..


// S ♥




Jag vill verkligen men det går så dåligt.
Fan oxå!
Som vanligt!
En förbannelse!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback