confession..

Det blev pizza till middag, köpt pizza.. (Ja I know det gjorde att min 2000 ångest blev till 5000)
Men åter till my confession.. Jag blev besviken, japps beviken på min pizza..
Beställde en kebabpizza för att de jag har ätit är så himland goda..
Men nepps inte denna. Blä äcklig.. Så for the first time in my life ska jag erkänna att Hoting är bättre.
Hotings kebabpizza är bättre. Mucho bättre.. Men hade inte tänkt att tala om det för my man, för ja då kommer jag få höra det for ever.. Men för er andra går det bra:P 


Dagen har gått mycket bättre än väntat och mycket fortare..
Även fast det var en massa som var ledig och sjuk idag på jobbet. Inte ens cheferna var där:P Ja så gick det bra.
Lär mig nåt nytt varje dag:P...
De senaste dagarna har faktiskt varit bra. Även om man blir less å så på att säga och skriva samma sak så har det gått bra..
Men nu är ju grejen den att.. jag har inget att göra. Helgen är här och det är exakt som en vanlig dag. Som typ en onsdag.
Det är ja lite jobbigt faktiskt.. men men .. that´s life i guess...



Nää men jag återkommer väl later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback