big...

Man ska aldrig planera nåt verkar det som. För det blir ju ändå inte som man tänkt sig.
Hade ju som planerat att  fixa julklapparna, paniken smyger sig på eller smyger den är rätt så påtaglig..
Men ja jag mååååste fixa det till veckan. Efter jobbet.. Ja men det ska gå. Det måååste gå. Åhh jag stressad jag blev nu.. Shit pommes..

Jaja.

I mårse hade jag ställt klockan på halv 9, å tänkte mysdra mig till 9. Men då vaknar jag av buller å bong, av två högljudda personer, mamma o benny. Vilket helt förstörde min sömn.. Å mamma skulle såklart in  på mitt rum å hämta nåt.. Åhh jag höll på att gå i atomer. Det är så typiskt. Om någon annan ligger å sover på morron, typ benny ja då trippa man på tå för att han ska få sova men om jag sover.. Nä då jäklar kan man göra som man vill..Jag taggade upp mig mer å mer. Tog en till kudde å lade på huvet. Hjälpte inte ett smack. Så ja då blev jag ännu mer angry.. men tillslut som tur va somnade jag.. Å vaknade av att min prins ringde..:D

Haha men jag måste berätta om vad jag drömde härom natten.,

Jag sprang naken på vägen, där det körde en masssa bilar med folk som jag kände. Tror att jag var påväg till Fredrik.
Men inte nog med att jag var naken, jag hade även en snopp.. Yes, i full blom. Rätt så stor var den oxå...
Som jag diskret försökte gömma när jag sprang när på vägen.. haha ja jösses vad man kan drömma konstigt...


Jaja men ma råkes later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback