bara..

Har bara ångest 2000 nu..
Har nyss proppat mig en chokladboll nu på lunchen. Inte särkilt nödvändigt. Men försöker tänka att det är ju fredag, och ja gjort är gjort.
Men onödigt var det.

Jag lyckas aldrig tänka normalt på sånna här saker. Antingen har jag inga hämmningar, tränar inte men äter ändå väldigt fel och har ångest över det. Eller så blir det fel åt andra hållet oxå. Att jag har ångest ändå. Även om jag lixom skärpt till mig. Jäjä, jag ska alltid vara lite tvärtemot:P.. Eftersom jag inte har så mycket annat att prata om så tar jag upp sånt som egentligen inte vill veta eller som spelar någon roll, haha:P

I am ett knäppohead...

Ähh dravel som vanligt..

Nu är min lunsch snart över.
Back to the real life..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback