Helgen som gått.

Tredje advent idag. Nu är det inte alls länge kvar tills tomten kommer:)
Har  inhandlat i stortsett alla julisar nu. Bara en klapp till Isse kvar å sen klappar på tallriken.
Sen klart!:D

Tog en mega snabbis på stan i lördags.. Var liite stressigt eftersom mamma å elina var hos pappa å ja elinas tålamod är inte särskilt långt.. Men hann det mesta. Tillåme att shoppa en nyårsklänning... Gick in på Rut med flera. Såg en svart sak hänga där. Den såg ja egentligen mega tråkig ut men prata med en tjej som jobbade där och hon sa att den var mycket finare på. Och perfekt att ha på nyår. Eftersom jag inte hade så mycket tid litade jag på henne och handlade den. Å ja resultatet var rätt okej. Det såg som sagt inte alls ut som jag ville att den skulle från början. Men tror att det kommer ändå att blir ganska bra.:) Med lite smycken..
Vanligt svart, ganska enkel, siden. Jaa, det får bli så. Men är lite impad att jag bara impuls handlade nåt som vara bra.
Förresten kan man blanda både silver och guld?

I fredags var det afterwork å ja det vara bättre än vad jag trodde.
Stämmningen var på topp hela dagen. Alla sprang runt och ville att klockan skulle bli kvart i fem.
Sen var det middag. Kött, potatisgratäng, frukt, ost och kex. Och såklart vin, cider och öl:D..Mums!
Det var en lyckad kväll.
Lite senare blev det kareokevrål. Oh my lordi! Jag tänkte att jag inte skulle skämma ut mig. Men ähh det gick ju inte hålla tillslut. Jag vrålade till siste man haha. Eller nästan sist var jag faktiskt..
Tror att det var de där jäkla survine som gjorde mig till en ehh "rockstar".. All night loong!:P
Men det var riktigt kul. Tror tillåme att en av mina chefer sa att jag var hans idol, haha.. Har man mig som förebild blir jag svagt oroad:P

På lördag klockan 06:30 ringde alarmet, min första tanke vara va faan du måste skämta..
Upp nu!!?
Joo men just ja vi ska vara åka till aspås å vara barnvakt.
Tittade lite svagt med ett öga, en svag huvudvärk antydde i dimman, jäkla survine jamena jag var ju inte så full direkt.
Men sen insåg jag det värsta, min wiskeyröst. Allt vrålande och lekande av popstar hade visst tagit ut sin rätt.
Plus att jag hade blive förskyld.
Haha jag kände mig som en bag of crap..
Men under dagen klarnade det till lite gran:D

Kan säga att sömen denna helg har inte varit den bästa.. Så kommer nog vilja vägra att kliva upp i morgon:P

Njee men nu blir det nog en lugn tv kväll..

Puss hejs






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback