4 sekunder underbart är kort..

Ja så var julafton över. Det tog ungefär 4 sekunder.. Men skojs var det:D
Fick träffa tomten och han gav mig ett par julisar:D

Fick världens bästa julklappar från världelns bästa Fredrik:D
En kobra telefon, som jag har tjatat om i ja jag vet inte huur många år..
Sen håll i er... Sex and the city boxen!!! Med alla avsnitten. Me looove!
Han lyssnar på mig mer än vad jag trodde:P

Han fick inte lika bra av mig dock men ja han har inte gjort slut med mig än så :P


Men det känns som att hela julen är slut och allt glitter å pynt å grejs måste plockas ner..
Men icke!! För det är ju nyår kvar å tills dess måste det ju verkligen vara glitter å grejs all over:D

Jag hoppas verkligen att nyår i Borga, blir lyckad:D
Vill man så kan man:D



Nää men nu tog min rast slut..


Ojoj..


Hejsvejs!!


Kommentarer
Postat av: M

Postat av: M

Vilka bra julklappar! :D Saknar dig sötnos.. Jag vill umgås med dig en massa innan jag åker. Love U. Bra blogg du har! :) Puss

2009-01-02 @ 02:16:07
URL: http://maddeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback