Jahopp så var det med de..

Fått lönen nu, äntligen.. Fast blev inte så jätte impad av mig själv. Visst den är inte jätte dålig men me want more:P
Men största delen ska sparas..Yes box. Känner mig riktigt duktig ibland. Sen att man bor hemma underlättar ju iofs:P

Men det kan man ju hoppas är en tidsfråga.. Herregud att det ska vara så svårt!!! Eller så är det jag som är helt jävla stupid å inte kan klara av sånna saker..Mm så kan det iofs oxå vara..

I natt har jag knappt sovit en blund. Medans Fredrik började snarka så fort han la huvudet på kudden.. Det var inte skojs.
Å just när jag känner att lixom jag kommit i en bra sömn dåå ringer hans väckarklocka.. haha jag var groggy i mårse I tell you.. Men sen lyckades jag somna om en stund och då drömde jag en masssa konstigt, minns inte riktigt vad. Men it was strange..

Idag har jag lunchdate med en kompis som jag inte pratat med på länge..
Alexandra Forssén. Yes:D Så det kommer nog bli lite pladdrade, iaf från mig..
Men jag vill ju höra allt om hennes bröllopsplaner..ALLT!!! Om jag får vara med eller inte:P haha närå...

Sen ska jag springa lite ärenden..Super kul..Nej. Men ett måste..
Och ikväll, vad händer då?
Inte ett skit.. Alone in the dark.. haha nä så synd om mig är det inte.. Men det hade varit skönt men mina föräldrar är ju så¨klart här. Varför? Joo för att dom bor här..!!!
Å ingen är hemma.. Så ingen att rymma till heller.. Hmm, måste nästan lösa detta..

Jaja men nu måste jag hoppa in i duschen..

Skulle det kunna sluta regna nu!!!

Hej svejs!


Remember me from one of my good days.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback