Dagarna går..

Ja nu har en ny vecka rullat förbi.. Mest varit i aspås med mina små barn:D.. Elina loooves me.. och hon har för övrigt börjat prata på kinesiska, haha man fattar inte många ord.. Men så söt!

Men nu är man hemma eller nää rättare sagt i Hoting..
Blir kanske logen i morgon. Sista dansen för i sommar..
Men skoja inte att det blivit kallt på kvällarna, skinnjackan på.. Som jag såklart glömde att ta med mig så jag kommer frysa rompi av mig i morgon:P Stupid me..
Kanske tillåme blir byxor kanske nu när sommaren verkar vara över...

Ikväll blir det lungt, bara kika film å umgås lite.. Med de som vill:P

Sofie kom förbi en sväng ocå å surrade lite..Och som vanligt går ju våra munnar i 200 km/h..
Galet alltså:P
Nä men nu kommer grabbarna tillbaka..
movie time..

ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback