trollis..

Bilddagboken is really not min kompis... funkar ju inte alls så fort jag ska ladda upp några få fula bilder..
Men det kan vara för att uppkopplingen är i trollskogen är inte den bästa...

I morgon kommer jag vara instängd är i trollis. Pappa tar sin bil till skogen aptidigt i morgon. Mamma tar  sin på jobbet.. Så, hmm jag ska fördriva tiden med jag vette tusan faktiskt.. Kan ju inte göra så mycket med cv heller eftersom word fortfarande är låst. Stupid! Hoppas på finvere så man kan vara ute iaf..
Hmm, ja så om det är nån fler som är ensam i morgon får ni gärna komma å hälsa på :D
Tännviken 255!

Fast lite samtal å sånt grejs ska jag nog försöka hinna med:P

Uscha blir rädd för mig själv hur jag tänker ibland.
Måste ju vara helt galen som har sånna tankar. Stop it!
Kommer aldrig hända, bara att inse!


Jag hade några småplaner i bakhuvet av vad jag kunde fördriva kvällen med men hmm, tror inte riktigt att det kommer bli så direkt.. Nää jag vet att det inte kommer bli så.. Inte ens positiva tankar funkar på sånt här.



Nejje men jag måste ju gå å hänga tvätten..
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback