Trix och fix..

Var ett tag sen jag skrev nu tror jag..
Men har bara haft massa dåligt att säga så jag tänkte bespara er lite crapsnack..


Sooon we go to Kanariehölman.. San Agustin here we come.
Jag lover er brudar att jag kommer ha den fulaste resväskan, meen what a hell.. Den ska ju bara ligga å skräpa inne i the apartment..:P
Min far och mor hade inte riktigt informerat mig rätt om hur den såg ut. Trodde att det var en sån här vanlig drag-resväska. I nån halvmörk diskret färg.. Sån där avlång bra sak.. Meen den här är en smått äldremodell i en snygg blå/grön-aktig färg med ett kortare handtag och med hjulen på lixom fel ställe. Jaja, huvudsaken den är på hjul och går rullas.. Men nog kommer jag skämmas alltid. :P
Men nån måste ju vara den där pinsamma personen i gruppen hehe. Hello my name is Susanne Wennberg:P

Lääängtar tills lönen kommer. Var mycket mer än vad jag trott vilket lättade mitt hjärta en aning..
En smula av börden på min axler försvann.. Nu ska bara resten av de 1000 kg bort..
Men tydligen är det inte så jävla lätt som jag vill att det ska vara..
Jag försöker verkligen, letar å ringer å skriver.. Flera timmar om dagen sitter jag..
Meeen vad får man för det..
"Tack för visat intresse"
Mm tack så jävla mycke själv..

Jag börjar komma tillbaka till de där mörka som jag trodde jag tagit mig ur.
Fan vad man är svag.

Nej det här går icke.. Nu måste jag ut i solen en stund till å må gott..


Puss å hejs!!


Ångest sån jävla ångest.
Och inte bara över en sak..

Kommentarer
Postat av: Ex Sambon

haha, jag kissar på mig av skratt över din resväska! Längtar tills jag får se puddingen.. mums! haha.. fan, snart drar vi, tjohooo! I know, längesen vi sågs.. meeen, jag kommer hem imorron (fredag) o har ingenting inplanerat på schemat. Förresten så funkar ipoden bra.. Yey. Good. Nej nu ska jag o Jörgen vandra ut på stan. See ya honey!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback