tonight..

Ikväll blir det packning kan jag lova.. Vi ska försöka få in alla  saker i bilen så det bara är det nödvändigaste kvar i morgon..
För efter vi slutat ska vi lämna in lite papper å grejer sen drar vi.. So long suckers, haha!!
Nä men det känns riktigt skönt just nu.. Paniken inom mig försöker jag tämja någorlunda.
Man har ju inte bara sig själv utan två föräldrar oxå som ska vara med å bestämma. vilket inte alltid är så bra..
Jaja,, det löser sig nog :D..

Nää men nu måste jag åka på jobbet.
Olympia here I come!! Fast idag kommer jag itne kunna sola nåt. Attans oxå!


Pappa har planerat värsta mysdagen i skogen..haha, japps, vi ska på äventyr när jag kommer hem.
Lilla pappeluppen!!

jaaaa me hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback