nästan overkligt..

Åh shit alltså. Vi ska nog åka snart!!
Jag hörde inte så mycket av vad Josse sa men en sak vet att jag är på ändå.
Det ska bli väldigt väldigt kul...
Blir nog Gran Canaria, nånstans. Minns inte exakt vad josse sa för namn eller jag kan nog inte stava det rättare sagt :P Men det ska bli helt underbart. Sola, bada och dricka jordgubbsdrinkar hela jäkla dagarna.
Det är det ända jag ska spendera mina pengar på. Drinkar!!! :D


Men det dög tyvärr upp många andra dålig tankar.
Känns inge bra att jag ska behöva känna sådär.
Vill inte. Vill inte. Vill inte.
För just nu känns det inte som att jag kommer komma dit jag vill innan resan.



Plus att ekonomin min är inte alls på topp..
Usch, får djup ångest när jag tänker på det.
Att man lixom inte tjänar pengar nu och att man inte tjänat särskilt mycke i Åre heller.
Men man vill ju leva annars oxå. Att man ska vara så himla beroende av pengar,heeela tiden. Jämt.
Efter resan kommer jag få leva fattigt. Really fattigt. Och får väl ta ett jobba bara. Sålänge jag får in lite pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback