Lugnet efter stormen..

Nu har Sandra och Elina åkt hem till aspis.. Så nu är det lugnt som vanligt här..
Även om det är väldigt högt tempo när dom e här, det ska ätas, bytas, klä på och klä av, hit å dit, plocka fram å plocka bort.. Så blir det ju lite ensamt när dom åker..Man har som ingen att prata med, tjata på, bråka med, skratta med, skvallra med...
Det blir som lite tomt..

Haha ja jag har skratta åt denna lilla unge hela helgen.
Hon är ju så himla söt å vilket humör.
Det ska vara på hennes vis. Hon vet vad hon vill redan nu..
Och hon har nog testat alla skor som finns i hela detta hus.
Det kan hon hålla på med i flera timmar.
Sötnöt!


Det är ju faktiskt helt sjukt hur man kan ha så mycket ångest över allt.
Inför resan, att sommaren snart är här, om jobb å lägenhet, om framtiden, om födelsedagar, om mig, om andra..
Om allt!


Igår var det föräldrafritt här.
Mamma och pappa var bjuden till min moster på middag.
Så jag å syster gjorde egen middag och efterrätt..

På kvällen pratade vi..
Om allt.
Om henne, om mig, om familjen, om vänner, om framtiden, om pengar.
Bra saker och dåliga saker.
Även fast vi inte gjorde särskilt mycke denna helg så har den varit bra..
Lugn och skön..
Trots att jag varit lite irriterad i vissa lägen.


Ibland blir jag bara så rädd och fundersam över framtiden.
Långt fram i tiden.
Tänk om det blir så för mig oxå.
Ensam
Flyktig
Osäker
Ego
Oengagerad
Överallt och ingenstans
Splittrad
Utspridd
Allt som det jag inte vill bli och ha.
För det är ju alltid några som blir så.
Som har det livet.



Meeen herregud, jag måste ju börja packa lite jag..
Har ju inte tid med detta..
Mitt rum kommer bli som ett bombnedslag..
Kommer måste sova i nåt utav de andra rummen inatt skulle jag tro :P

Ha de fint!

// S

hmm, fårse brudar om det bli snyggoväskan eller en vanlig..
snyggot kan vara lite för stor ändå..
Jäjä time will tell..
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback