I mina drömmar.

Jag vill....
Bli tagen med storm.
Bli bjuden på bio.
Känna lyckorus i kroppen.
Bli varm i hjärtat.
Generad.
Vara kär och galen.
Få en älskade och underbar blick av någon.
Höra nån säga att jag är vacker.
Vara älskad precis som jag är.
Göra någon annan varm i hjärtat.
Finnas där för någon.
Vara allt för någon.
Brottas i snön med någon.
Gå på långa promenader i solsken med någon.
Gråta men någon.
Bråka men någon.
Göra ingenting med någon.
Göra allting med någon.

Så vem är denna någon.
Don´t know..
Har inte hittat honom än.
Men nånstans har jag ändå hopp om att jag nångång i mitt liv kommer att få uppleva det alla andra upplever.
Drömma kan man ju iaf.



Får ångest ångest ångest när jag tänker på det.
Vad ska leva på. Har jag verkligen råd med detta. Plus allt annat.
Vill inte tänka på det men måste.
Fan oxå....


Imorgon blir det ingen stan iaf.
Blir utan bil. Kommer vara här i huset. Försöka fixa å trixa lite, ringa samtal å så.
Sen hämta ungarna på dagis.
Yes, kan verkligen säga att vara moster ger en jäkla massa vuxenpoäng :P
Men på onsdag ska jag in on the town å kika läget. Kanske fara in på krokomsporten oxå.hmm.

Sen på torsdag kanske jag å syster ska fara på soppkväll på campus. Vet inte riktigt vad det inbär.
Men tydligen var det billig sprit å soppa, haha gillar kombinationen.
Plus att det kan möjligtvis finnas nå roligt folk där. Som kanske kan berätta lite om universitet livet..
Syrran upptäcker väl inte the wild side av det hela direkt.. jaja fårse vad som händer å sker.

Nu blir det iaf sova..
Tänkte försöka anstränga mig att skicka iväg ett litet sms... men kommer ge upp efter två ord. Fantasin flödar inte direkt ikväll..
Hoppas jag kan sova nu då, in the new house. Undra om det spökar.. eller det ända spöket här är nog jag.
Om inte Isak skrämmer livet ur mig eftesom han redan börjat prata i sömnen.
Fast nu sover jag inte i hans rum längre. Fast utanför :P
I have my own bed now:D

Jaja nog tjatat om det..

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback