Farväl!

Hej hopp!
Jag måste ju erkänna att packningen inte är heelt klar. Men det sista måste jag ändå dumpa i imorgon..:P
Kommer säkert glömma nåt jätte viktigt..
Men jag är som lite sur på mig själv. För det känns inte som att jag ha några kläder å ser bara balle ut i allt..
Är inte alls redo för sommar och sol, egentligen.. Men försöker lägga alla dumma spöken under sängen å lämna dom där.. Men det är faktiskt riktigt jäkla jobbigt. Obeskrivligt jobbigt.
En ond cirkel som jag bara inte kan ta mig ur.

Planen nu är att lägga allt småkrafs på sängen. Packa handbagaget riktigt. Se till att allt är med å sånt..Komma på vad jag ska byta om till på arlanda.. ähh blir väl en jeanskjol å nåt bara.. kommer bara ballevarmt vilket som..
oj shit får inte glömma att ladda telefonen.. åh vad det känns som att mycke småsaker är ogjorda.. dumt!

Men har iaf varit å terrat gabbe så han fick fixa lite musik till ipoden.. Mycket bra.. Fast det var ju oxå lite strul. Jag fattar verkligen inte mycket om dom där..Så konstigt allt bara..

Blev inte jätte peppad när jag fick se mitt schema idag.. Var väldans mycket i juli. Många dubbelpass, usch hatar verklgien dom!!
Kommer nog inte kunna ta mig till yran iaf. Anki skulle kolla upp om det gick ändra lite.. men ja.. Går det inte så går det inte.. jaja.. märks väl.

Även fast man börjar bli ganska van att vara ny på ett jobb nu så är det väldigt pirrigt..
Vilka är det man ska jobba med. Tänk om jag inte klarar av det. Tänk om man jobbar med nån man inte kommer överens med. Eller som typ hatar mig.. Lixom hundra tankar snurrar runt i huvet..

Men jag hoppas verkligen att det blir bra.. Och att sommaren kommer bli bra. Att jag kommer hinna träffa mina kompisar och njuta av sommaren och av allt som hör den till.

För fina minnen måste skapas.
Tokiga, roliga, konstiga, glada, fina, soliga, dramatiska, knäppa, hoppiga, bästigaste minnen ska skapas!!
Jag vill bara att alla jag känner å har runt om mig ska må bra och ha roligt.

Imorgon ska jag upp tidigt... innan mamma åker på jobbet. Tänkte säga hejdå och kramas lite.
Sen packa å fixa å trixa.. Så borde egentligen lägga mig nu men måste ju försöka få ihop det mesta tills i morgon först.. Shit att det ska vara så omständigt att åka på en liten semester :P..
Men det blir ju det man gör det till:P

Ja men det här bli nog sista inlägget på ett tag.
Så jag skulle ju ha kommit på nåt bra att säga.. En liten nötknäckare eller nåt skojs..
Hmm,??!

Det luktar nyposrosor i mina trosor...tjalalallala!

Haha, sorry men i min hjärna och i min lilla värld är det där ganska roligt..:P

Men so long my friends..Gonna miss you!
Hoppas ni kommer ha det bra här hemma :D
Och att jag (eller nån av de andra två ) inte kommer hem i en likkista, peppar peppar!!

Haha alltså det som nästan är mest kul är att typ de ända som läser min blogg är de som jag ska åka med på denna resa, haha.. Så ehh ja vet inte riktigt till vilka jag skriver detta avskedsbrev till..men jaja skitsaksamma:P

Men hejsvejs då!

With Loooove
// Ida Linda Susanne Wennberg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback