dangerous..

Klockan är nu 22:12 och jag är ungefär två hopp från att skutta ner i sängen..
Japps, för allvarligt vad ska man göra. Inget på tv å sen så finns det som inget mer, haha.
Ja men lever just nu inte ett så fartfyllt liv. Håller på att spara mig lite tills vi ska utomlands.:P
Shit måste ju handla masssssa saker tills dess... Har ju inte gjort nån lista än. Det är ettt måste..

Kikade på det där nya programmet " Carina flyttar in" haha tyckte faktiskt det var lite bra. 
Tycker att hon Carina verkar vara en sån härlig och lättsam människa.. Äkta..


Ibland tänker jag bara alldeles för mycket.
Det är jobbigt, utmattande och dumt.
Måste sluta med det.. Nu!

Imorgon ska jag testa på nåt nytt..
Nåt pulver.. Mmm, får se hur pass bra det funkar.
Genväg=Senväg?


Men alltså hur mycket pengar ska man egentligen ha med sig, som fickpengar.
Min tanke är att inte alls lixom slösa eller shoppa massa. För vet att jag kommer köpa massa när jag kommer hem sen igen. Så det är ingen idé för mig att get wild där borta. Men man vill ju ändå göra nåt förmodligen, plus att det går alltid pengar på mat å drinkar å sånt:P
Såå, how much do I need??
Nån sa att man minst måste räkna 5.000.. Men hello, aldrig i livet. Då svälter jag mig ett par dagar iställe:P
Är inte gjort av pengar..
Jaja fårse vad jag kan krapa ihop:P

Nä men om man ska ta å sova eller fördriva tiden med nåt.

sov så gott..
puss å kram..!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback