dagen lyste..

Ikväll har jag insett att jag är verkligen så osmart jag jag hela tiden trott, haha..
Åh herrgud.
I vilket land ligger Nice?
Ehh, men hello det vetjag ju. I Frankrike såklart förutom att jag Susanne Wennberg skriver..
....Paris!!!!!!!
Japs,Nice ligger i Paris.. Men snälla. Jag har ju varit i Nice så jag vet abolut helt klart att det ligger i Frankrike.
Men lixom, what?? Vad hände? Vad i h-vete hände? Haha, ja jag skyller iaf på stressen och pressen:P
Ja men efter det går det bara utför faktiskt. Tänker inte nämna mer än så.:P

Men resten av dagen har varit jätte bra.
Lämnade först barnen på dagis.
Råkade somna i soffan sen så det tog längre tid än väntat att komma in till stan.
Men väl inne åkte jag till syster å hennes pluggkompisar å störde dom lite.. Det var ju diverse människor där iaf..
Sen så åkte jag vidare till Daniels jobb för att skriva ut cv. Ja men gick det bra eller, nää..
För  det låg ju på min data inte på min msn inkorg, döhh!
Ja men så gick jag runt på stan å irrade omkring. Köpte ett USB-minne.. Värt att veta!
Brummade sen iväg till Lungvik för att hämta Sofie, som jag spenderade resten av kvällen med. :D
Massa prat om allt å lite till:D
Men skoja inte att deras lägenhet är både fin, ligger bra till å allt lixom. 
En sjuhelsikes bra dag:D Bortsett från några mindre bra erfarenheter:P

Ena studen känns det helt okej att bo i stan.
Sen den andra blir det lixom, njaaa.. kommer jag bo här föralltid sen då.. Det vill jag inte.
Men ska inte stressa upp mig. Egentligen so what om jag bor här ett tag. Det är nu jag har tid att kolla läget lite överallt. Då har jag testat på det.
Kanske kommer på under den tiden exakt vad jag vill senare i livet. En mjukstart här, sen vidare ut i världen:D
Ähh, vad vet jag.. Men ska jag fortsätta stressa upp för verkligen allt hela tiden kommer jag ha blödande magsår snart.. Men lugn bara lugn snart kommer utbrott nr 1001 att sätta igång, mest troligt..


Men åh, gissa vad, gissa vad..
Jag har nu word på datorn. Känns riktigt bra:D


Imorgon blir det hemfärd.
Fårse vad som händer i helgen.
Nykter utgång förmodligen på lördag.
Ska vara chaffis åt mammsen å pappsen som för ovanlighetensskull ska gå ut å roa sig.
Men tänkte inte vara sämre själv. Att dansa å vara nykter e väl oxå nåt man måste lära sig :P
jäjä, fårse vad som händer och sker. Vindarna kan vända snabbt..

Ja men sov  så gott folket!
Puss å kram
// S


Kommentarer
Postat av: Josefine

Helt crazy det där testet på eniro.. håller tummarna på att jag inte får det.. haha! :P Åker neröver idag, troligtvis bara till Karbäcken. Vet inte varför, men jag vill inte hem.. :/ Hörs, puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback