:D

Jo men se på tusan jag hann med ett inlägg till inte färden börjar..

Klev upp vid halv 7 i mårse å kramdes med mamma en sväng. Tänkte lägga mig igen men det var ju inge idé. Går inte somna om å sen skulle jag vara aptrött sen när jag var tvungen att kliva upp igen..
Så jag kollade på  the voice gänget på kanal 5. Haha, snacka om att ha roligt på jobbet. Tänk att bara få skratta emst hela dagarna å prata om massa saker som man vill prata om.. Som gör en sjäv och andra glada:D
 Me want that in the future..!

Ja och nu har jag nyss kommit in från min hurtrunda.. Men dom har lagt på en massa jord/grus/storsten på vägen så höll på att bryta av vristerna ett par gånger:P
Alltså tänk vad en människa kan göra en glad. Just när jag var framme vid postlåderna kom postbilen..Så jag väntade ju för att kunna ta posten. och postgubben var så himla söt. han lixom hejade/vinkade så där gulligt. haha skrattade lite. Han såg ut som en sån där nallebjörn.med klotrunda glasisar.. haha ja men det var skojsig iaf..
Ganska oviktigt information egentligen men när det inte händer så mycker annat här så får man hålla tavara på det lilla som finns.. :P

Ja men nu blir det lite sista fix innan allt ska packas in i bilen..
Men pappsen är på byn å dräller runt..

Får ej glömma att ta ta ut lite pengar att handla för here in sweden.
Skulle göra det 3 gånger igår men jaa. hjärnan vette tusan vart jag lämnat för den är då inte där den ska vara..
Lite kämpigt :P

Jäjä..
Men åter igen.

AdjökenAdjö!
<3


Tjoho!!!!
Happy time now, yes? :D

Kommentarer
Postat av: Liv

have fun! :)

2008-04-29 @ 17:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback