...annars kan det kvitta...

Var till ö-sund fram och åter för att lämna mitt cv till ett work. Fårse hur det går. Hann som inte säga så mycket så..
Men de söker bara extrajobbar just nu. Så då måste ja ju ändå ha ett annat jobb oxå :S Meeen det är en början.. Till nåt annat, nåt nytt...

Var in till min ex sambo och lånade en skrivare.
Vänner är ju det bästa som finns:D
Känns som att det var ett tag sen vi hittade på nåt.
Från att ses varje dag till typ en gång i veckan är inge kul..
Så kanske en mys fika på Café Saga nån dag?
Sofie, du med om du kan?
:D


Hmm ja i lördags var man chaffis åt halva ström.
Är man fyllechaffis så är man:P
Det var en kväll med många blandade känslor I tell you.
Insett att jag är ju även ganska impulsiv även fast alkoholen inte snurrar i huvet.
Men ja, det var även ganska bra. För now I know.
Jag kanske inte är så feg som jag tror.:P
Sen så pratade jag med en polis som tydligen hade planer om min framtid, haha.
Han tyckte nämligen att jag skulle blir en förjäkla bra polis.
Jag stod mest stum å fatttade ingenting..
Sen dansade jag gärnet med my old looove.
haha en kille som jobbade på min skola när jag var liten som jag var så himla kär i..
Haha ja han hade oxå mycket snällt och roligt att säga :P

Ja det var en bra kväll om man bortser från lite konstigheter.
Som jag inte ska gå in på nu eller någonsin i framtiden.

Men det är väl jag som är helt crazy som vanligt.
För ingen annan gör ju nåt fel.
Snacka om att vända kappan efter vinden och bara byta åsikt..
Jaja, det drabbar mig inte längre.

Nu ska jag anstränga mig på mitt eget liv.
Hur jag vill ha det.
Jag ska bli mer levande och våga mycket mera.
Det ska va gött å leva annars kan det kvitta.


På fredag blir det tårta igen. (Blev även massa dupping i går)
Isak fyller 5 år.
Helt sjukt faktiskt. Att han blir så stor.
Det får mig att känna mig gammal, helt ärligt.

haha men fick ett sms idag från ett okänd nummer.
Det stod typ att jag aldrig hörde av mig så nu var det den personens tur.
Josse kollade upp det och det var ju inte den jag trodde det skulle vara.
Var en av bennys starkeman polare.
Kalle Lane. En skit trevlig och rolig kille.
haha men blev lite paff bara..

jaja, ha en fortsatt bra kväll.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback