Linas Kvällsbok.. + lite smått å gott..

Haha åhh herregud.. Nu har jag äntligen sett Linas kvällsbok.. Första gången gick inte fullt så bra :P
Alltså jag tycker sånna där filmer e skit bra. Ganska förutsägbar men ändå..
Dom e så jäkla pinsam på nå vis. Jag lever mig i situationen så jag dör nästan av pinsamhet och skratt.
Haha jag kan inte sluta skratta när jag tänker på den alltså.. stackars henne. Fast egentligen har väl alla nångång hamnat i sånna där situationer..när man bara vill rymma från det hela..
mongokillar finns det ju överallt.

Fast hon fick ju sin kille tillsist. Vissa har ju tur :P

Seriöst kommer jag inte ihåg hur det var att vara kär.. För mig är det helt omöjligt och fattar inte alls hur folk kan vara/bli kär..
Jaa så längesen var det jag var kär..
jaja, jag kan ju leva livet jag iställe..
resa, se världen..eller vad som nu andan faller på..


skojas inte att jag kände mig gammal nu..
vet inte varför men ja..
jag måste ju snart vet vad jag vill göra med mitt liv känns det som..
fan när jag blir 20 e jag ju nära pension juh!! nära döden!!
Och jag som inte har en blekaste vad jag vill göra med mitt liv..
hur kommer man ens på sånna saker.. :S

Men jag e ju egentligen en vääldigt tråkig person..
Har som ingen riktig hobby, inget jag känner att jag är lite bättre på, inget som får mig att må bättre att göra, har inte värsta talangen som jag kan försörja mig på hela livet.. Jag är en väldigt medelmåttig person.

Hmm jag kanske måste skaffa mig en hobby. Bara så att jag kan engagera mig i nåt, bli bra på nåt, känna mig lite duktig..
Man kanske måste prova på för att lixom veta oxå.. :P
Ska nog börja med att testa på extreme sport tror ja.. typ kasta mig utför ett stup eller så..
Jaa det är nog nåt för mig :D
Skit bra.. går ju redan framåt..
Vem behöver killar när man kan ägna sig åt annat :P


Okej, alltså jag vet inte vad jag ska hitta på med nu..
Borsta tänderna och gå å lägga mig?
hmm, tråkigt men helt seriöst har jag inget bättre för mig.
Har absolut inget liv alls..
Ingen som ringer eller skickar sms..
Ingen som vill att jag ska komma å liva upp nåt party. Eller bara komma å skratta lite..
Ingen hunk som ringer å säger att jag e världens bästa..
osv. osv.

Jaa så jag kan ju som sagt lika gärna gå å lägga mig..
Jag, Elina och Isak..
Jaa det är ett ganska bra gäng..


Ja men jag har iaf mött min överman eller överkvinna i popcorn-besatthet..
Jag älskar verkligen popcorn men Elina e fan ännu värre..
Fort hon märker en tillstymelse till att det finns popcorn blir hon galen och kastar sig på dom..
Japp, å inte ens jag e så besatt..
Ja säg ongan..







Den här brullan saknar jag!!


Det här var en sån jävla rolig kväll..


WWW
tillruffsning inför kvällen, haha :D


Här var det fest kan jag lova!!


Så här snygg känner jag mig just nu..



I miss the days!!


Åhh jag blir så sur för jag har alllllla mina bilder från allllt på min dator.. å den ligger i ett jävla uthus å ruttnar..
ballen oxå!!

ja nu har jag fördrivit lite tid iaf så nu blir det väl sovning..

see you!!





Kommentarer
Postat av: Jennie

Linas kvällsbok är KING :) jag ska ringa, snart :P

Postat av: Jennie

ja har jättedåligt samvete för att ja ite ha ringt, än! :( men jag är på gångg.

2007-09-12 @ 21:40:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback