Ett måste..

Brudar!!!
När alla kan måste vi ha en "liten" fest. Vi måste tillbaka to the old days :P
Vi måste ju prata om alla fun things som har hänt under sommaren och hösten..


Så om ni nu känner att ni vill, måste vi planera..

Alla är välkommen såklart :D


Jahopp då har man varit på bio och äte ungefär 10 kg godis..
och i går blev det oxå ett stort intag av candy..
magonta kan man säga..

Jag som hade slutat äta godis, men under luffen var det lite svårt att inte äta onyttiga saker..
Det enda som fanns var ju typ vittbröd och Mc donalds, hmm..
Men nya tag igen.. :D



Jag hade tänkt att jag skulle hälsa på Josse, det vill jag verkligen..
Meeen nu ska jag tydligen börja jobba på hörnet.. ehh, jaha men dom vill ju att man ska jobba heeela tiden.. veckor som helg. Ja men när ska jag få tid att hälsa på min josse då??
Åhh, jag blir tokig på min brorsa ibland. Hur kan han bara bestämma sådär..
Fan oxå..


hej då!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Heeej och tack:) jorå det rullar på på måndag blir jag arbetslös :S Hur är det själv? och hur var trippen?

Postat av: erikas

Ja, de känns lite konstigt att inte gå till skolan. men nu läsert jag ju upp matte på måndagmorron så ja få fara dit en liten sväng iaf:) Haha ja ja kan förstå att ni träffat både det ena och det andra :P Men det är ju huvudsaken att ni är nöjd med resan! Jag va så jäkla avis på er när ni for!

2007-09-08 @ 20:40:11
URL: http://erikabolin.blogg.se
Postat av: Sofie

Ja! Fest det är jag alltid på :D

2007-09-08 @ 21:11:08
Postat av: Jennie

ja lätt att vi måste ta till en fest :)

2007-09-09 @ 11:13:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback