Ursäkta vad sa du??

Igår tog man en krog sväng på o´learys.
Jag, Josse, Jessica och Elin. Det var riktigt kuligt :D
Vi dansade som några tokar..Hade så ont i föttterna att jag tog av mig skorna. Då var det ju glas och spillda drinkar överallt men men..

Sen var det maxka på subway. Goooott!!! Vi mumsa som att vi aldrig sett mat förrut.
Sen kom det några "brats" som var eeextremt jobbig. Jag å Josse visade klart och tydligt att vi inte gillade deras "stil".. Mohahahahaahahah!!!

Sen tog jag taxi hem och dom andra brudarna vinglade hem tills sig :D

Det var en jätte bra kväll :D!

See you later..

Kommentarer
Postat av: Jessica

hoho! it was fuuun. kolla in www.twajs.se, vi e med på vimmel.. oh loordi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback