Tjollahopp!!

Jahopp då har man lånad brors dator och sitter här nu i mitt nya hem i skogen å bloggar.. Yes jag bloggar.:D
Känns really good. Var längesen jag hade dator nu.. Måste alltid låna. Vilket jag även gör nu men men :P

Okej så vad har jag att berätta då.. Hmm inte mycket..
Jag och Josse har en hemlig pakt. Mest till för mig men jag måste ha hjälp. Detta går inte längre. Hello look at me!!

Sen har vi även partyplans på G.. Vi ska bjuda allt å alla:D
Ska bli riktigt kuligt faktiskt. Det blir nog här i urskogen med det kan bli bra det med. Mysigt och massa fylla.haha..
Med roliga lekar och mååånga minnen..

Jag har haft massa konstiga tankar. Det här är inte bra. Jag börjar bli knäpp. Helt ärligt.
Förstår inte vad jag håller på med... Det är som att jag inte tänker klart. Det är inte mina tankar längre.
Jaa jag har fått fnatt helt enkelt. Jag hoppas bara att jag inte gör som jag tänker. För när jag börjar tänka klart igen kommer jag ångra mig starkt.. Veeerkligen..


Men jag ska ha denna dator heela helgen så jag kommer att blogga mer!!

See you!!


puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback