tjoho..

Haha Josefine Larsson kan få mig att skratta vare sig hon är här eller bortrest.
Muppo


Det är som jädrigt typiskt att när jag väl har en dator å kan sitta då är det ingen annan som sitter vid datan å vill prata med mig.. What a fuck!

Har sett några pics från min å maddes luff. Från Nice. Som några andra bruds lagt upp på facebook. Haha dom var rolig dom. Plus att det var två som oxå hette wennberg. vilket sammanträffade :D


Oh looordi jag hör ända hit hur Isak gnisslar tänder, fy jag kräks lite..
Det gör ont i hela mig när nån gör så.. usch!


Men hello, vad i h-vete händer på nyår egentligen!!?!?!?!??!?!?!
I´m going smått crazy här.
Om det är nån som har nåt tips.. Please tell me!!







I wish does days could come back ones more!


Minnen brudar..
Vilka minnen..










Over and Out!!

God natt

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

och när jag är vid datorn är inte du där. typical or what. jag har tips om nyår! du ska vara med mig. vetdu, jag kanske köper the nyårsdress idag. har sett en tokafin en här på stan från VILA. Mmm.. lovley. Helgen, babe, helgen? We calls.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback