Ö-vik..

Nu sitter man i Johannas lägenhet och har myspys.
Har ätit å fikat hela dagen. Typ mega mätt.. Vill kräkas lite.. Fast det går ju inte:P
Men nu så håller johanna på att laga middag så det är bara till att äta mera:D
Yes box..

Vi har druckit en kaffedrink idag som hette Latino Lover.. Haha, oh lordy..
Den var eeeextremt söt eller nåt. Mäktig iaf.

Sen ikväll blir det en skräckfilm från norway.. När Josefine Larsson har varit..
JAG ska inte bli rädd.. Jag ska INTE bli rädd. JAG SKA INTE BLI RÄDD!!!!

Jag dör ju nästan när brödet hoppar upp ur brödrosten men icke att jag ska bli rädd på den här filmen..
Totally not..

Vi får även fin besök på middag. Yes box. Blir skojsigt det..

Friends är bra att ha!! 

Ja just ja.. Har köpt en jacka idag. Lite utav ett impulsköp. Kanske inte var så bra tänker jag nu. Men så tänker jag alltid.. jaja blir nog bra.. :D


Nää men nu ska vi dega lite tills maten är klar..

See you... Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback