Bug!

Ikväll har jag sett en utav den knäppaste filmar som gjorts. Bug!
Trodde den skulle vara rätt bra. Som en skräckis. Men det visade sig att den var totalt psyko..
Konstiga inbillningar, att det var insektsägg insprutan under deras hud, dom såg dom överallt fast ingen annan såg dom, konstiga repliker, nästan inga skådespelare kändes det som m.m..
Men jag hade ganska höga förväntningar av den. Även fast jag inte hört så mycke. Men den var kass helt enkelt.

Men det värsta är att jag ser flugor nu.. Såg dom inte innan filmen men nu... Nu kommer dom fram å det klias överallt.. Usch, otäck film..
Plus att det var en scen då jag knappt kunde titta. Yes, det var blod med i bilden..

Jaja, nog om det..


Jag har typ sove nada i natt.. Drömt massa mongo som vanligt. Plus att isse vaknade 100 ggr. Pratade om massa, ropade på mamma å pappa, flög upp ur sängen - går till köket - tänder lampan - hämtar sin robot - släcker lampan - lägger sig - börjar snarka.. ehh jamenjaha...

Förhoppningsvis blir denna natt mer behaglig. Kanske en bra dröm, som senare blir sann..:D

Som ni märker har jag inget att prata om. Eftersom jag inte har så speciellt innhållsrikt liv så blir det mest massa dravel..Det händer ju absolut inget!




Usch vad jag får ångest nu.
Dumt såååå dumt. Kunde jag inte bara ha hållit mig några dagar till..
Men det är lite svårt när det känns som att jag har folk som går emot mig.
Som inte vill att det ska bli som jag vill. Att jag möjligtvis kan må bra. Feel happy.
Okej, det kan vara så att du försäker skydda mig mot det Du får att låta så hemskt. Som är hemskt.
Men det kommer inte bli så. Hoppas jag. Nej,det kommer inte.. Jag bestämmer.
Jag vill verkligen försöka nu. Eller försöker att försöka. Men varför frågasätt hela tiden?
Är inte ens i närheten av vad du pratar om. Kommer inte hamna där heller. Men vill bara feel happy.

Fan oxå!
Iska
Vrede
Frustration
Meningslöst
Dravel
Påhitt
I fantasin
Knäppt
Jobbigt
Behövs
Verkligen behövs..




Nää nu ska jag sova. Orkar inte tänka längre. Om man bara kunde sluta. Sluta upp med allt..

Nattinatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback