..suck..

Har återigen blivit bekräftad om att förhållanden är ett stort problem..


Jag orkar inte ta tag i nåt just nu.. Nää, vill inte!!
Kommer gå ut med IG i alla ämen..Mmm, det känns faktiskt så.
Mina föräldrar kommer att skämmas tills dom dör...


Jag har fått årets första myggbet.. Jajjämensan, nu har dom jävlarna vaknat till liv..
Hate them!


Har egentligen inte så mycket att berätta..
Inget roligt iaf..

Har inte hänt så mycket sen sist..Fastän jag har världens mest händelserika liv..
Men man kan ju inte ligga på topp jämt..


I miss my friends..



Jag kan inte minnas senast jag inte kände ångest eller stress över skolan eller nåt annat liknade..
Det är ju som lite jobbigt..




..suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback