no no..

Det är så tråkigt att vara hemma..megaballetråkigt..
Man missar ju så mycket vad kompisarna säger å gör..

Följde med pappa en sväng till stugan, så man får liiite luft iaf. Å såklart så skulle man se postballen, när man e som fulast å äckligast, å enbart därför kollade han oxå.. Han är fan bra uppmärksam när han inte ska va..
Ähh, spela roll egentligen.



Finns inga makter i världen!



Skulle behöva städa mitt rum. Meen orkar man eller, nää!!
Bara massa måsten hela tiden..

Måste även ringa till Anio´s å hör när jag ska läga upp klänningen. Och köpa balskor.
Ja men just ja. Vem ska jag gå med?? Pinsamt värre. Jag kommer få går själv, det är ännu mer pinsamt. Såå jävla pinsamt att jag går nog inte då..
Balle! 






Jag vil inte ha sommar..



Jag vill fara på dans... Fan va roligt..
Se några andra än vad som e på krogen.
Krogen är egentligen ett töntställe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback