Looovesong!

I mårse var det en tjej som friade till sin kille på radion.
I måndags hade dom varit tillsammans i 3 år men båda hade glömt det så då gjorde hon nåt mega sött..
Jag blev så paff att jag var tvungen å springa till radion så jag riktigt hörde om han svarade JA!
Vilket han självklart gjorde..


Sen hade dom nån trubadur oxå. Att folk kunde ringa in å säga en låt som dom skulle spela till den dom ville.
Det var ganska coolt.
Speciellt att det verkligen vara några som spelade och sjöng.

Satt bara å vänta på att dom skulle ringa till mig å gitarrerna skulle börja spela en loovesong.
Men icke!
Tydligen så har jag ingen hemlig beundrare som skulle göra allt för att vinna mitt hjärta..
Hmm, to bad!




Nu vet jag hur jag ska få han tyst!
Din kaxpelle.!!



Jag sitter breve två genier å det är jobbigt.
För jag fattar inte ett smack.
J*vla affärsjuridik.


Ikväll kommer förhoppningsvis mina busungar!



Nää nu måste jag göra nån nytta.
See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback