It feels good!

Jag sitter å försöker koncentrera mig på pluggning, går absolut inte.
Tänker på allt annat.
På pratet jag hade med bror, på vad bra saker han sa, på alla roliga saker som jag egentligen vill göra, på postballen ja å tusen mer saker..

Jag blev tokig på mina egna tanker.. Var tvungen att ringa Josefine..
Vi pratade å pratade å sen så prata vi lite till. Det var så skönt att bara prata å att vi kom fram till nåt.
Vi har mål som vi kommer att klara. Jag känner det på mig. För nu är vi två och vi har helt annan inställnig.
Det känns befriande. 
Det känns så lättande i själen att du och jag har detta. Det känns så lättande i själen att jag har dig.

Varför gör man saker å ting så komplicerat för?
Varför ska man alltid slösa massa energi åt att tänka vad andra ska tycka, vad andra ska säga?
Man gör de ju för sin egen skull!!

Man ska sluta dömma så mycket. Det är inte så konstigt om man själv tror att folk dömmer en om man själv dömmer andra.

Jag ville ge folk en eloge för att dom är sig själv.
För att dom ställer sig upp för hela skolan å sjunger även fast dom inte låter som Celine Dion eller nån annan megastar .
För att dom har exakt de kläder de vill ha även om det inte är mode just nu.
För att dom är den dom är.


Man ska våga mer.
Man ska aldrig låta nån någonsin trampa en på fötterna å få en att känna sig misslyckad.




Allt som behövs är bara ett Hej!

Maybe it´s just in my imagination?







This is us!
Lite knäppa, lite vriden, men fan så snygga!

Kommentarer
Postat av: Jossankossan

diggar this is us.. vilken bil alltså, men ack så snygga..

2007-05-14 @ 11:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback