Hero!

Niclas Skoglund är min hjälte!!

Vi ska gå på balen tillsammans och vi kommer va skit snygg!


Snart bär det iväg till stan.
Jag SKA hitta allt som jag måste hitta..
Åhh,yes!


Nu vet typ hela byn att jag å josse spanar på postballen.
Som en jävla djungeltelegraf runt ström..
te kul men mest pinsamt.
Ähh, han får ju skylla sig själv. E man snygg så e man!
Men vå har tyvätt inte sett han idag heller. Fast vi jagar han gärnet..
jaja, vi överlever väl..





Skräcksenarium nu är om jag inte skulle komma i klänningen..
Åhh, vad nervös jag blev nu..
Det måste ju verkligen gå. Annars blir det väldigt pinsamt..
oh, lordi!



Men skoja om jag försov mig i mårse.
Japps, vaknade typ för första gången gansak utvilad men väntade ändå på att klockan skulle ringa.
Sen kollade jag å då var den 07:56..
AAAAAAA, måste ju vara på skolan 8:15 å lyssna på polisen..
Oh,lordi!
Hann inte direkt göra det jag skulle men men hann iaf till 8:15.
fan va bra jag är:P


Nää måste gå nu.
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback