förhållanden = börda...

Alltså jag blir smått tokig på alla kära människor som bara inte kan få nog av sina pojk-/flickvänner.
Men hallå, hur tråkigt är det inte då.. hur mycket frihet har man egentlgien.. Typ ingen!!
Bara slöseri på energi, man måste anpasa sig, man kan inte ta andra på rumpan, inget kan man göra..

Ni får absolut inte tror att jag säger detta för att jag är avundsjuk på er människor som är kär å lycklig.
Nej nej nej, helt tvärtom.

Jamena hur underbart är det inte att bo själv, ha en storkall säng själv, behöver inte göra sig snygg för nån, kan göra precis vad jag vill när jag vill, ta nån på rumpan, ingen som blir sur m.m..
Allt e ju bara helt kanon..











Fan vad jag snackar massa skit



Fast inte just nu



Eller jo, kanske liiite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback