De senaste dagarna..

Balen: Var mycket bättre än jag trodde. Hade jätte kul å blev glatt överraskad:D
             Vi brudar stog längst fram när Nyfiken Gul spelade å rockade verkligen loss. 
 Mellan dansandet fick vi se konstiga filmer på vakternas telefoner, vi gick ut å hutta, hörde roliga å konstiga historier av grabbarna och mycket mycket mera!
Jag kände mig inte som balens vackraste men hade trevligt ändå..
Lite bilder kommer senare!

Mösspåtagningen: Den var ju megaballerolig tyckte jag!
Vi samlades alla studenter utanför skolan sen så tågade vi till torget där rektorn sa några välvalda ord.
Sen blev det tog vi upp alla gator med våran vackra sång och skrikande.. Guud, vad vi hördes å va ont jag fick i halsen. Men det var det värt!
Var jätte kul att du kom oxå!
Hade inte varit samma utan.


Även här kommer det kort!

Senare på kvällen var det utgång. Blev inte Nordica, lite för dyrt å så..
Men först var vi här ett gäng sen vidare mot byn å hörnet.
Ja å även denna gång så lyckades man skämma ut sig.
Jag ska INTE ha tillgång till telefon så ä det bara..
Om jag bara kunde fatta det nån jävla gång.
Oh lordi!
Det blev inte bara utfrågning utan även sms skickade..
What, hur dum får jag bli!
Jag tycker det är vääldigt pinsamt å önska att jag kunde fatta att jag alltid tycker det å borde kanske därför sluta göra så..Meen inte, nej nej.

Lördag: Var jag bara hemma med familjen. Syster å jag for på bjennsafari utan någon lycka.
Kan ha vare för att vi körde pappas gamla skrotbil som låter vääldigt mycke.
sen blev det tv å sängen.
Det behövdes..

Söndag: Ja eftersom pappa lovade några turkar som ringde på lördag kväll att dom ska få komma å titta på vårat hus som vi ska sälja så var jag tvungen att städa. Mamma var i eld å lågor över hur stökigt det var.
Men senare så for jag å madde på dollar store å kolla sen drog vir aggen å käkade mjukglass.
Ännu mer senare var vi oxå ut å då var även en annan person ute..
guud, vad jag skämdes.
nära att få hjärtinfarkt..
Råkade väl titta oxå så nu måste han ju fatta annars e han helt dum i huvvet..
Sen ska madde hälsa på en kompis som känner han å ja hejar fel å hejar på han i ställe, två gånger.
Dog nästan ännu mer då..Även madde.
Å så fort vi möter den där kompisen så flinar han oerhört mycke..
Sånt där flin som man aldrig vill se.
Sånt där flin som man bara ser att han oxå vet.

Mmm, så han vet ju oxå hur mycket jag skämde ut mig..
Fan vilket mongo jag e!

Nää nu är det slut..
Skärpning Wennberg!!
 Nu ska jag sluta skämma ut mig å bete mig normalt igen..
Jajjemäsan, ingen mer spaning här inte..
Josse, jennie å ni andra. Ni får säga vad ni vill, jag bestämmer..
Sådeså!!



Har fuskat jätte mycket den här veckan.
Skärpning även här Wennberg!
du vet ju hur det blir!!




Nää men nu ska jag sova.
Over and Out!
dark
Så här mongo har jag känt mig hela dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback